לחברה לפיתוח במועצה אזורית עמק הירדן דרוש/ה מנהלן/ית
לחברה לפיתוח במועצה אזורית עמק הירדן דרוש/ה מנהלן/ית
05/05/2025תואר המשרה: מנהלן החברה לפיתוח עמק הירדן.
כפיפות המשרה : מנכ"ל החברה לפיתוח עמק הירדן.
דרגת המשרה ודירוגה: "רכז" בהתאם להנחיות משרד האוצר ולתאגידים עירוניים.
היקף משרה: 100%.
סוג מכרז: פומבי.
תחילת עבודה: מידי.
תיאור התפקיד:
ביצוע מדיניות החברה לפיתוח בהתאם לתחומי האחריות בלבד.
1. סיוע למנכ"ל, כולל:
o ריכוז והובלת פרויקטים בחברה (הובלת קולות קוראים, ניהול נכסים ועוד)
o תכנון, ביצוע ופיקוח על פעולות אדמיניסטרטיביות שוטפות, מעקב סטטוס טיפול בפניות.
o תיאום וניהול לוח זמנים ופגישות.
o איסוף חומרים והכנתם לישיבות עבודה.
o לקבלת קהל, מענה- טלפוני, קבלה קהל, ביצוע מעקב.
o ניהול מסמכים ודוחות: ניהול ותיעוד מסמכים, עדכון סטאטוס פרויקטים.
o הכנת מצגות, רישום פרוטוקולים וניהול מעקב אחר ביצוע משימות.
o ריכוז חשבונות לצורך גבייה ותשלומים וסיוע למנהלת החשבונות.
2. ריכוז הרחבות ישובים:
o הליך משפטי וכספי מול משתכנים בהרחבות
o יצירת קשר רציף מול משתכנים וניהול הליך מסירות
o ניהול תיקי משתכנים:
1. החתמה על הסכמים.
2. קבלה ובקרה על תשלומים.
3. טיפול וניהול קשר מול משתכנים.
4. טיפול בגביית כספים.
5. ליווי התקדמות הרחבות ועדכון סטאטוס.
o קשר מול משרדי הממשלה השונים לרבות משרד הבינוי והשיכון.
3. ריכוז נכסים (השכרות ושוכרים):
o ריכוז הסכמים מול שוכרים ועבודה מול יועמ"ש החברה.
o עבודה מול קבלנים ונותני שירות.
o מעקב גבייה על כלל השירותים הניתנים לשוכרים.
4. ניהול וריכוז התקשרויות ע"פ חוק חובת המכרזים מול יועצים ומתכננים
o טיפול ומעקב אחר מכרזים וחוזים, לרבות פרסום מכרזים והסכמים, עמידה בתנאי סף, ערבויות, ביטוחים, חוזים פעילים.
o רכש ותקציבים:
1. אחריות על דרישות רכש והזמנות.
2. רישום חשבונות ומעקב אחר תשלומים, דיווח חשבונות ותשלומים לגורמים מממנים / גורמי חוץ.
3. ביצוע התקשרויות מול ספקים וחתימה על חשבוניות.
1. השכלה:
o בעל תואר אקדמי שנרכש במוסד המוכר על ידי המועצה להשכלה גבוהה, או שקיבל הכרה מהמחלקה להערכת תארים אקדמיים בחוץ לארץ, בתחומים
2. ניסיון מקצועי:
o ניסיון מקצועי מוכח של 3 שנים לפחות בריכוז תחום מקצועי הכולל עבודה עם ספקים, התקשרויות או לקוחות. עבור הנדסאי רשום –4 שנות ניסיון כאמור. עבור טכנאי רשום –5 שנות ניסיון כאמור.
o היכרות עם תהליכי מכרזים, חוזים והסכמים – יתרון.
o ניסיון בעבודה בתאגיד עירוני או רשות מקומית – יתרון.
o ניסיון בעבודה מול משרדי ממשלה – יתרון.
3. כישורים נוספים:
o עברית ברמה גבוהה (דיבור וכתיבה).
o שליטה מלאה ביישומי מחשב.
o הנהלת חשבונות בסיסית – יתרון.
o יחסי אנוש מצוינים ויכולת עבודה בצוות.
תהליך המיון:
1. החברה רשאית לבצע מיון מוקדם של ההצעות למשרה ולזמן את שמונת המועמדים המתאימים ביותר שעמדו בתנאי הסף ובדרישות התפקיד והם עונים על מירב הדרישות הנוספות הרצויות.
2. המועמד אשר עומד בדרישות הסף יוזמן לראיון בפני ועדת בחינה.
3. על המועמד להגיש את המסמכים הבאים:
o העתקי תעודות השכלה וניסיון נדרשים.
o קורות חיים מפורטים ומודפסים.