מנהל/ת חינוך
מנהל/ת חינוך
26/05/2025● גיבוש מדיניות של מערכת החינוך, ניסוח חזון ומטרות של המערכת לטווח קצר, בינוני וארוך
● בניית תוכניות עבודה לאור המדיניות.
● ניהול משאבי אנוש: א. בניית תקן נדרש (רצוי) למערכת החינוך כולל הגדרה של מאפייני התפקיד והכישורים הנדרשים. ב. איתור מיון וקבלה לעבודה וחתימה על 'חוזה עבודה'.
ג. ליווי, מעקב, הנחיה אישית. ד. הכנת שכר והעברת החומרים למשרד רו"ח. ה. מדידה והערכה של תפקוד העובדים. ו. קבלת החלטות על קידום, שינוי, פיטורין. ז. מתן משוב תקופתי / משוב אד-הוק.
● בניית תוכנית הכשרה והשתלמות לצוות החינוכי במערכת הגיל הרך.
● ניהול ריאקטיבי שוטף - קבלת החלטות אד-הוק (בנוגע למילוי מקום, התרחשות באחד מהפעוטונים וכד').
● ניהול אדמיניסטרטיבי - כספים (ניהול תקציב פנימי סגור), ציוד, מבנים, אחזקה.
● הנחיה, הדרכה וליווי של "מטפלות מובילות" של כל אחד מה- "בתים".
● בניה וניהול ממשקי עבודה עם ועדת חינוך, עם הנהלת האגודה עם גורמי משק שונים כמו איש תחזוקה, עם נציגי מועצה או משרד חינוך, עם ביה"ס, עם המערכות הקולטות – מערכת גיל ביה"ס היסודי וביה"ס.
● קיום קשר איכותי ושוטף עם ההורים – קיום אסיפות הורים תקופתיות, קיום מפגשים אישיים עם הורים והצוות החינוכי הרלוונטי.
● ייזום, ניהול והפקת פרויקטים (אד הוק, כגון חגים ואירועים).
● ניהול ישיבות צוות של כלל העובדים בגיל הרך.
● ניהול ישיבות צוות של הנהלת הגיל הרך.
תואר ראשון בחינוך, קורס מנהלות מעון (עדיפות)
שליטה מוחלטת בהפעלת יישומי מחשב לרבות תוכנות מחשב:
EXCEL, OFFICE, WORD חשבשבת
ניסיון קודם בניהול מערכות חינוך במושבים/קיבוצים, הבנת המבנה המושבי והקיבוצי, ידע כללי בתחומי העסקת עובדים, ניסיון בניהול תקציב.
הבנה פדגוגית בגיל הרך, ראיה חינוכית קהילתית, ראיה מערכתית, אורך רוח, סבלנות, יכולת הקשבה, יכולת הכלה, יחסי אנוש מעולים, תקשורת בין אישית גבוהה, סדר וארגון, יזמות, אחריות אישית, יכולת לוגיסטית.
מנהל הקהילה, ועדת חינוך, ועד הנהלה, ועדות שונות, כלל הציבור